söndag 20 juni 2010

Här igen

Det har varit någon veckas upphåll i bloggandet på grund av att jag har jobbat mycket. Mini har gått igenom en operation och opererat bort tanden. Där upptäckte de att hennes halsmandlar var infekterade hon går på antibiotika nu. Stackare!

Träningen med henne går bra dock, är lite nervös inför vattenprovet i juli då vi inte ha kunnat träna så mycket. Är det någon som känner sig manad att träna med mig så maila bara, behöver en spark i röven :)

Lite goda nyheter, Mini har A-höfter! YAY, jag var så nervös inför resultatet då hon påfrestar sina höfter väldigt mycket i jakten med alla de snabba vändningarna hon gör. Det är väl den största påfrestning man kan ha på höftlederna.

2 kommentarer:

Per T sa...

Jag tränar gärna lite när jag kommer hem nästa vecka! Fast utan Wippa då, hon blir kvar i Falun.

Vi kan väl dra ut till marken ngn dag också när ni kan. Jag ska sätta upp lite saltsten å kolla lite tjärade träd (vi har nog gris!)

Hör av mig när jag är tillbaka i Göteborg!

Anonym sa...

Grattis till Minis A-höfter!! Då väntar vi bara på svar på Sheeps!!